GAMBAR TERLAJAK COMEL SITI AAFIYAH YANG TERKINI

7/09/2018 11:49:00 AM suria lekatlekit 2 Comments

GAMBAR TERLAJAK COMEL SITI AAFIYAH YANG TERKINI. Orang kata kelahirannya di nanti, perkembangannya sentiasa di ikuti. Almaklum la beliau anak kepada Penyanyi Nombor 1 Malaysia yang berjaya mengekalkan popularitinya sampai sekarang. dari sebelum si kecik ni wujud dalam rahim mak dia lagi.. memang ramai menanti dah apatah lagi bila mak dia umumkan kehadirannya dalam rahim.. ramai excited sampai ada yang mengalirkan airmata terharu, gembira dengan khabar. tu dia.. Betapa Aafiyah ni memang kehadiran yang paling di nanti rakyat malaysia katanya.


Tak silap kiraan den Siti Aafiyah sekarang dah umur lebih kurang 4 Bulan kan? Dah habis semua pantang larang bagai. Mak dia si Dato Siti pun kemain sekarang 'pasang badan'. dah kurus slim meletap letop badanya. Apatah lagi anaknya si Aafiyah tu. Makin besar makin menyerlah kecomelannya..

Kalau sapa ikuti Ig @ctdk memang Dato Siti Nurhaliza selalu juga update gambar Aafiyah ni. Takde eklusif apa sangat dah.. Tapi bagi yang tak ada IG maybe tak berapa nampak la update perkembangan si kecik Aafiyah ni kan?

Takpe.. Sebagai blog yang umpama rojak ni. Macam macam ada korang boleh baca. Tadi ternampak gambar Super Cute si Aafiyah mak dia share kat IG rasa macam best juga la up kat blog. Mesti ramai nak tengok kan.. ok ok.. Tengok la. Tiada rahsia antara kita katanya kekekeke.

Siti Aafiyah

Ya Allah semoga anak ini membesar menjadi seorang wanita yang bermanafaat kepada agama bangsa & negara. Jangan tanya pulak.. Aafiyah ni suara merdu macam mak dia ke tak? Buat masa ni tak boleh di nilai lagi dari suara tangisan ok. Tunggu la dia boleh cakap & menyanyi esok..

2 comments:

  1. Moga rutin harian mereka sekeluarga dipermudahkanNYA.
    Rezeki yang DIA nak bagi kita takkan tahu bila kita akan terima dariNYA.

    ReplyDelete
  2. Geram tang bibir dia tu, ikut sapo la kan bak kata Dato Ct..

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com