VIRAL! PENGASUH PEDOPHILIA LESBIAN JADIKAN ANAK ASUHAN MANGSA

7/18/2018 11:13:00 AM suria lekatlekit 0 Comments

VIRAL! PENGASUH PEDOPHILIA LESBIAN JADIKAN ANAK ASUHAN MANGSA. Belum reda isu pengasuh yang menyebabkan kematian seorang bayi 5 bulan kemudian sembunyikan pulak mayat baby tu dalam peti ais rumah dia.. Bagi alasan kat parents budak tu baby tu ada orang yang mengaku bapak dia datang ambil. Mati mati orang ingat bayi tu kena culik.. Alih2 dah jadi mayat kena frozen dalam peti ais.

Sejak 2 hari lepas kecoh pulak.. screenshot dari perbualan whatsapp seorang pengasuh pedo yang spesis lesbian share & iklan nak cari gambar kemaluan kanak kanak. Kebabonan apakah manusia akhir zaman ni wei!! Kau dah la lesbian bernafsu dengan bayi & kanak kanak pulak. Ya Allah.. petanda kiamat ke semua ni?? Allahu.. tak habis dengan Isu si sapi'e tu dok mencabar hukum agama.. timbul pulak isu pengasih lesbian/pedo ni.

Dalam screenshot tu.. Di kongsikan gambar kemaluan seorang bayi maybe kanak kanak dengan caption berunsur iklan yang mencari gambar2 macam tu untuk koleksi. jadahnya lahai kau! Orang bai amanah kau jaga anak orang.. Kau buat macam tu. Kenapalah masa sperma lagi kau tak mati.. Dah lahir & besar kau menyusahkan orang pulak.

Gambar Screenshot yang menjadi Viral sekarang

Mesti ibu2 yang bekerja mula rasa tak secure dengan pengasuh masing masing bila timbul isu2 dera.. isu2 gangguan seksual macam ni. Tapi hidup ni kadang2 kita tak ada pilihan terpaksa ambil risiko. Sebab kita tak boleh nak jangka perangai manusia lain. Kadang2 nampak baik.. belakang macam syaiton nirrojim.. Kadang2 yang baik boleh berubah jadi jahat mungkin faktor tekanan yang di hadapi.. atau kadang2.. maybe ada perkara yang dia tak puas hati, so anak kita jadi objek membalas dendam.

Nak berhenti kerja.. kadang2 ada pekerjaan itu sangat memerlukan kaum wanita berkhidmat.. contoh macam nurse.. doktor.. Hangpa kemain demand nak beranak doktor perempuan.. nak nurse perempuan tapi bila jadi isu2 macam ni kemain kompang suruh perempuan berhenti kerja jaga anak. Habis tu.. kau nak ganti pondan ke untuk pekerjaan yang memerlukan perempuan handle ni?

Nak tak nak bila ada anak terpaksa juga hantar pada orang lain untuk di jaga. Yang mana ada ahli keluarga yang boleh di percayai jaga ok la kan.. Bagi yang tak ada pilihan terpaksa bagi kepercayaan kepada orang luar untuk jaga & melindungi anak dia.

Bila dah tak ada pilihan terpaksa alert la setiap kali ambil anak dari rumah pengasuh.. alert tentang perubahan perangai.. alert tentang apa2 tanda mencurigakan pada fizikal anak.. Mungkin boleh nampak petanda awal sekiranya anak kita di dera emosi atau fizikal. Sebab biasa la pengasuh tak kira yang mengambil upah menjaga anak asuhan dari rumah mahupun taska.. depan kita pijak semut pun tak mati.. belakang kita anak kita di pijak2nya separuh mati. Tapi bukan semua.. sesetengah yang macam ni buat panik parents yang hantar anak di rumah asuhan.

Akhir zaman ni memang akan muncul perkara perkara yang aneh & luar tabi'i yang di buat oleh manusia manusia. Kadang kadang kita dah sedaya upaya menjadi ibu bapa yang prihatin & protect anak kita dari sebarang ancaman & bahaya tapi di sebabkan dunia ni dah tak banyak tempat selamat.. Banyak perkara boleh berlaku. Maka kembalilah pada Allah & mohonlah perlindungan dariNya.

Moral of the story.. Di saat kita masih mengejar dunia.. tanpa sedar kiamat semakin menghampiri dengan tanda tanda yang mula muncul. tapi kau masih sibuk jual kue bulan orang melayu.. kes saman bla.. bla.. ops.. Insof mak nak!

Nak kue bulan whatsapp : www.wasap.my/60172429610/kuebulan
Nak buat macam mana selagi hidup tetap kena usaha kan? Moga Allah tak sibukkan kita dengan urusan dunia sampai lupa kematian boleh berlaku pada kita bila bila masa saja.

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com