GAMBAR LANUN INDONESIA YANG MERAMPAS KAPAL TANGKI MT ORKIM HARMONY

19.6.15 Suria Lekatlekit 3 Comments

Alahai tengok muka takde la ganas2 sangat tapi kemain yer boleh rampas kapal sebesar tu. Tapi tu la sepandai pandai lanun merompak akhirnya kecundang jugak. Tapi cara depa melanun tu macam tak percaya pulak di lakukan oleh wajah2 yang tersebar ni. Cara depa tu bagi aku agak hebat la sebagai lanun. Boleh join jack sparrow jadi anak kapal black pearl camni.

Sumber Google. sekadar hiasan

Jangan la budget muka orang jahat ni ensem2 macam tarabas.. Takde la ensem mana. Muka pecah la jugak. Ni bukan aku ambil dari fanpage amran fans. Cukup la satu ketika dulu aku pernah terkena dengan Amran suku masak tu pasal gambar bebudak kaki buli. Rupanya gambar troll jer.


Ni dari sumber yang boleh di percayai. jadi marilah kita berkenalan dengan wajah2 lanun yang merampas kapal tangki minyak kita 2 3 hari lepas.

Rasa ada sapa2 minat nak buat boipren ker? hahahaha... Doakan lanun2 ni dapat hidayah & bertaubat jer.

Moral of the story.. tu lanun laut nampak kelanunannya tapi lanun darat ni lagi bahaya sebab kelanunannya sukar nak di kesan. hehehehe


 Yang menarik
Produk tiruan ni di katakan menyumbang kepada pertubuhan pengganas dunia seperti al Qaeda,taliban & banyak lagi. malaysia di senaraikan sebagai negara kedua terbesar di dunia dalam jenayah ni. Mungkin adalah salah seorang penyumbangnya jom tengok >> Malaysia Adalah Yang Ke-2 Terbesar Di Dunia Dalam Jenayah Ini & Anda Mungkin Penyebabnya <<

3 comments:

  1. Akak tak baca lagi cerita ni..Memang didalangi salah seorang pekerja dalam kapal tu ke??sebab ada anak kapal tu memang orang indon..ke cemana cerita nya..?

    ReplyDelete
  2. Astagfirullah.. haishhh macam macam hal!

    ReplyDelete
  3. Terover nonton filem pirates of caribean kot ni.. Ooppsss..

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!