MESTI ANDA TAK SANGKA 8 BENDA NI CIPTAAN RAKYAT MALAYSIA

30.6.15 Suria Lekatlekit 3 Comments

Kita asyik dok berbangga dengan teknologi & ciptaan luar negara jer sampai kadang2 apa yang kita nampak hebat sikit kita mesti akan benda tu mesti ciptaan orang luar. Macam tak percaya dengan kemampuan rakyat tempatan untuk cipta benda yang hebat setanding produk luar.


Kadang2 kita barang yang kita guna hari hari pun kita tak tahu benda tu adalah hasil ciptaan orang Malaysia. Macam aku kadang2 memang aku tak ambil pot sangat pun sapa pencipta barang tu. Asal selamat di guna, aku guna jer. Jadi tibalah masa kita kenali barang yang selama ni maybe kita guna hari2 cuma tak tahu ia ciptaan orang malaysia.

Nak tahu apa 8 barang yang mungkin kita guna hari hari yang di cipta oleh orang Malaysia sendiri meh tengok kat sini >> 8 Benda kegunaan harian yang di cipta oleh Rakyat Malaysia <<

3 comments:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!