TASHA SHILA KURUS SEBAB CUBA PRODUK YANG BELUM DAPAT KELULUSAN

4.6.15 Suria Lekatlekit 5 Comments

Tasha shila ni aku tengok dari dulu takde la gemuk ke hapa. Badan dia orang kata sedang elok dah tu.. Tapi tak tau la kan tuan punya badan rasa badan dia tersimpan lemak tersembunyi ke hapa sapa nak kena jadi bahan eksperimen satu produk yang katanya dia sedang usahakan bersama rakan kongsi.

Sapa setuju gambar ni lebih comel?

Serius aku tengok ni bukan tahap slim tapi kurus keding. Aku sendiri pernah lalui zaman kurus keding yang aku sendiri rasa sedih nak tengok diri sendiri dalam cermin. macam mana la si Tasha Shila ni rasa bahagia dengan badan dia yang sekarang. Rasa dulu dah elok sangat..

Berbanding yang cekung ni?

Muka nampak cekung serius tak cantik la Tasha Shila Ooi.. Kalau tak make up confirm nampak nampak ketara tulang pipi cekung tu. Produk tu katanya masih peringkat dalam proses mendapat kelulusan & pengesahan halal. Progress dia katanya dah 70%.


Dari segi kesan kurus memang nampak berkesan tapi Risau pulak aku tengok sebab produk ni macam fungsi untuk kurus jer.. selagi kau ambil kau akan semakin kurus bukan macam untuk kesihatan jer. Apapun tunggu jer la... kelulusan produk tasha shila ni. Kalau lulus Insya Allah selamat.. Kalau tak lulus selamat jalan je la. hikhikhikhik

Moral of the story.. Nak kurus ke nak tambah berat ke pilih la produk yang selamat. Jangan sebab nak cantik jadi sakit. Pasti ada merindui badan montel yang sihat dulu. hehehehe

P/S : Pendapat aku je la kata tak cantik. pendapat aku tak berkaitan dengan pendapat orang lain.hehehehe

Sumber : Beautifulnara


Yang menarik
Kafe2 ni berkonsepkan moden & deco dia pun cantik. Bukan jer dapat menikmati makanan sedap malah boleh menikmati permandangan yang cantik dalam kafe. Baru rasa mood nak makan dengan tenang & berselera, ye dak. Nak tau 13 kafe yang best ni meh tengok kat sini >> 13 JENIS KAFE YANG MESTI ANDA KUNJUNGI DI SHAH ALAM

5 comments:

  1. Pelik-pelik je dorang ni..elok lagi dia yg dulu tu

    ReplyDelete
  2. akk pun dah berisi dok sibuk nak kurus..tpi kawal makan jela...haiyooo..scary pikir berat melebih 65kg dah,...huwaaa.huwaaa

    ReplyDelete
  3. Muka dia jadi cengkung tu yg dah tak menarik...

    ReplyDelete
  4. memang tak cantik..sampai dah macam tengkorak je muka dia...akak lebih suka muka dia yang bulat comel dulu..

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!