NAK KE INDIA 10 HOTEL NI WAJIB ANDA TAHU SUPAYA TAK MENYESAL

21.3.16 Suria Lekatlekit 0 Comments

NAK KE INDIA 10 HOTEL NI WAJIB ANDA TAHU SUPAYA TAK MENYESAL. Sapa kat sini cadang nak ke negara india? Ada ke? Kalau bukan tujuan nak melancong pun maybe ada urusan lain nak kesana elok sangat la baca entri ni. Bukan apa kalau terlepas pandang benda ni mungkin anda akan menyesal sekembalinya kat Malaysia nanti.


Sebab tu penting untuk sesiapa sahaja nak kemana mana cari info dulu tentang sesuatu tempat. At Least mengurangkan risiko kerugian di kemudian. Nak2 lagi berkaitan tempat penginapan ni. Tak payah nak banding harga kat trivago sangat la.. Trivago pun bukan semua lebih murah. Kadang2 trivago pun tak dapat bagi harga semurah yang boleh kita dapat dari hasil membaca.

Macam biasa la aku ni cuma penyampai je.. Tapi belum pernah pun sampai ke india. Almaklum la laki aku belum dapat jawatan perdana menteri Malaysia so aku pun tak boleh la nak berholiday macam bini perdana menteri katanya. Maka kena la berbelanja ikut kemampuan. Tapi tiada batasan kemampuan aku untuk mengorek segala rahsia yang ada di pelusuk dunia seperti 10 hotel ni yang korang takkan sangka harga dia macam ni walaupun bilik dia.. Sukar nak di gambarkan dengan kata kata. Korang tengok je la sendiri >> 10 Hotel di India Wajib Anda Tahu <<

Mesti terkejut kan korang tengok. Mesti korang tak sangka punya.. Aku pun mula2 tengok macam tak percaya tapi sebab dari sumber yang boleh di percayai maka aku terpaksa terima hakikat untuk mempercayainya jugak. heheheh

Sebab tu la pepatah orang putih ada mengatakan.. Dont judge the book by its cover. Apa yang kita nampak tak seperti yang kita anggap. Penting untuk kita siasat & bertanya baru kita boleh buat penilaian.

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!

Kongsi Kisah Seram Anda Disini

Name

Email *

Message *