VIDEO 3 LELAKI MALAYSIA TERSIKSA SEMASA CABARAN CABUT BULU KETIAK

5.8.16 Suria Lekatlekit 0 Comments

VIDEO 3 LELAKI MALAYSIA TERSIKSA SEMASA CABARAN CABUT BULU KETIAK. Orang lelaki ni kadang2 tak tahu bila masa dia service bulu ketiak dia kan.. Berapa cm bulu ketiak baru dia nak tebas. Normally lelaki ni memang ketiak dia mana ada licin. Tak tau la ada yang kata lelaki kena ada bulu ketiak baru nampak seksi. Masalahnya perempuan mana la dok hadap bulu ketiak orang lelaki ni. Tak lalu la aku nak menikmati permandangan bulu ketiak orang. Boleh muntah air longkang katanya.


Tapi bulu ketiak lelaki kalau bersepah pun jarang jadi isu berbanding perempuan. Kalau aku la..memang tak tunggu jadi hutan. Dia baru naik pucuk2 aku dah siap tebas. Memang dari zaman anak dara aku pratikkan macam tu. Nak2 dulu zaman budak2 suka pakai baju nampak ketiak lagi la rajin menebas. Tapi tu zaman jahiliah la. Sekarang ni tak tergamak dah nak tayang ketiak kat orang walau ketiak tak berambut pun. Tapi ada jugak jenis perempuan yang tak tau la nak kategorikan dia macam mana.. muka cantik,licin putih gebu.. Tapi celah ketiak.. Na'uzubillah... Umpama dalam semak ada duri, ayam kuning buat sarang katanya. Tebal Yarabbi! Bukan jenis bulu nipis2 tu... kategori hutan belantara. Bukan aku saja reka2 cerita tapi memang pernah nampak dengan biji mata sendiri. Walaupun dia tak pakai baju nampak ketiak tapi dia pakai baju lengan pendek yang lubang lengan dia agak besar bila dia angkat maka nampak la sekebun cinta nan berbulu di celah ketiak dia tu. hehehe

Tak kira la lelaki atau perempuan bulu ketiak bukan sesuatu yang sedap mata orang lain memandang. Jangan la biar ia subur di celah ketiak. Tak payah kau letak bling2 ke, kau warnakan dengan warna pelangi sekali pun bulu ketiak bukan satu benda yang menarik untuk kau simpan macam rambut. Tapi kalau nak buang bulu ketiak gamaknya korang sanggup tak buat macam 3 mamat ni >> 3 lelaki Malaysia Berdepan Dengan Cabaran Yang Paling Menyakitkan cabut Bulu Ketiak << Tengok memasing macam kena siksa jer muka. Kesian pun ada. Confirm la baru pertama kali cabut bulu ketiak tu. Kalau orang dah biasa wax bulu ketiak dah tak berapa rasa sakit katanya. Kita tengok macam kelakar tapi orang yang hadap memang azab katanya.

Ni salah satu wax yang selamat untuk korang try kalau nak buang bulu ketiak ke, bulu roma ke,bulu pada kemaluan ke,bulu kaki atau apa2 bulu yang berbulu di badan korang. Ia berasaskan madu, Tak menyakitkan & akan melambatkan proses bulu tumbuh semula.

Moral of the story.. Kebersihan ketiak pun kena jaga jugak. Jangan malas nak menebas lalang celah ketiak tu. Jangan sampai berkutu baru reti nak buang. Kalau rasa tak sanggup nak cabut guna apa2 cream wax, kau cukur je guna pisau cukur asalkan tak berbulu mata orang tengok ketiak kau tu. hehehehe

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!