BUKAN SEKADAR PUTIHKAN KULIT, PARUT DEMAM CAMPAK PUN BOLEH HILANG DENGAN CINDO WHITE

7/24/2017 09:36:00 AM suria lekatlekit 0 Comments

BUKAN SEKADAR PUTIHKAN KULIT, PARUT DEMAM CAMPAK PUN BOLEH HILANG DENGAN CINDO WHITE. Sapa yang tak nak kulit putih, licin berseri macam kulit telur kan. Gila la sapa kata suka kulit kusam, gelap, berlobak & berliku apatah lagi berparut. Cuma beza ada orang sangat ambil berat dengan kecantikkan kulit & ada orang dia bukan tak ada keinginan nak cantik tapi sebab malas dia lupakan keinginan tu hehehehe..


Walaupun kita jaga giler kulit hatta setitik parut pun tak ada tapi kalau Allah nak uji dia bagi demam campak.. Jangan kata setitik.. berpeta la satu badan & muka dengan parut campak ni. Nak hilang memang makan masa lama juga la. Sesapa yang pernah kena demam campak memang tahu la.. Azab masa campak tengah naik tu 1 hal.. azab lepas campak kering & jadi berparut tu pun satu hal.


Tapi zaman sekarang tak perlu risau dah.. Ada produk yang boleh membantu untuk menghilangkan parut campak ni. So, tak payah menangis bawah bantal seolah olah hidup dah musnah sangat la kalau di hinggapi parut campak ni.. Ni ha Cindo white mampu mengatasinya.


Dengan penggunaan yang berterusan produk Cindo White, Insya Allah mampu menghilangkan parut dan memudarkan warna parut tu. Kandungan Shea Butter dalam krim Cindo White sangat bagus untuk masalah ruam, bintik-bintik pada badan dan juga parut .Samada parut luka, dan parut demam campak bukan jadi satu masalah pada Cindo White untuk menyelesaikannya.


Jangan ingat Cindo White ni untuk menghilangkan kesan parut jer.. Kalau dah nama ada White tu dah tentu la ada fungsi memutihkan & mencerahkan juga. Kalau ada mana - mana bahagian tubuh kita yang jadi macam lebam & gelap terutama bahagian lutut, siku, celah ketiak, celah peha & belakang leher tu boleh amalkan Cindo White ni ok! Insya Allah dengan penggunaan consistent akan nampak hasil yang positif. Takde lagi masalah bertompok2 macam panda hehehehe.

Selain tu cindo white ni mampu mengatasi masalah seperti

KULIT KERING
Cindo White mengandungi Vitamin C dan E yang kita sedia maklum la Vitamin tersebut memang baik untuk kulit. Ia melindungi kulit dari sinaran matahari kerana mampu meneutralkan radikal bebas yang terhasil semasa kulit terdedah dengan sinaran matahari ni. Vitamin E ni fungsinya mengekalkan kandungan kolegen dalam kulit. Nak kulit awet muda kena cukup kolegen ok! So kulit yang awet muda adalah kulit yang nampak lembut & lembab. Untuk mengekalkan kesegaran kulit tu sila amalkan cindo white yer. Boleh sapu secara nipis di bahagian kulit kering macam kat lutut, siku, buku lali, kaki & tangan.

KULIT MATI
Yang dah mati tak elok simpan nanti jadi bangkai hehehe.. Macam tu juga dengan kulit mati. Kulit mati ni biasanya berlaku bila kulit kering terutama kat bahagian siku, ketiak, celah jari & tapak kaki. So, korang boleh tanggalkan kulit mati dengan cara menggosok cindo white kat bahagian tersebut. Amalkan setiap hari Insya Allah kulit akan semakin cantik & tiada lagi bangkai2 kulit mati tu hehehehe

BAU BADAN\BAU KETIAK

Bahagian terkepit macam ketiak ni memang senang sangat berbau nak2 lagi time berpeluh. Bau dia memang azab sikit la. Jadi Krim Cindo White ni mempunyai haruman yang mampu mengatasi masalah ketiak berbau atau badan berbau. Caranya korang boleh sapu di bahagian ketiak atau bahagian yang mudah berpeluh & berbau untuk mengurangkan bau badan & ketiak. Boleh jer pakai kat tangan & badan macam losyen tu sebagai pengantin perfume sebab ia mempunyai bau yang harum.

LUKA TERBAKAR DAN MELECUR
Bila terbakar & melecur ni memang akan meninggalkan kesan parut. Ia akan jadi parut kekal kalau tak di rawat tapi boleh atasi masalah ni dengan Cindo White. Ia boleh mengurangkan kesan parut. Kalau consistent Insya Alla parut boleh hilang & kulit pun jadi semakin cantik.

Testimoni Pengguna Yang Berpuas Hati & berjaya

Tapi kena ingat Cindo White ni bukan krim yang boleh memutihkan & mencerahkan segera. Jangan la expect 3 hari terus putih yer.. Untuk mendapatkan kesan perlu la menggunakan secara berterusan & consistent. Kalau seminggu sekali je hangpa sapu.. Tak jamin la berapa lama boleh nampak kesan. Tapi kalau betul2 amalkan memang dalam masa tak sampai 2 minggu boleh nampak kesan positif keatas kulit korang. Sebab ramai yang guna memang puas hati dengan Lotion Cindo White ni..

Bagi yang nak mendapatkan Krim Cindo White ni boleh hubungi 

facebook : MV Cindo Organics
Whatsapp : 018 912 7233

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com