CUMA BERGELUT BEREBUT TELEFON, ALIFF TIDAK MEMUKUL SEPERTI YANG DI VIRALKAN

7/30/2017 03:37:00 PM suria lekatlekit 0 Comments

CUMA BERGELUT BEREBUT TELEFON, ALIFF TIDAK MEMUKUL SEPERTI YANG DI VIRALKAN. Mesti ada yang cakap dalam dok sibuk dengan kes dia yang tak selesai sempat lagi nak menyibuk pasal gosip retis bagai. Takde la menyibuk, kami ni pengamal media sosial. Kerja kerja kami memang melibatkan media sosial. Kami penyampai jadi secara tak langsung kami akan ikuti setiap isu yang menjadi viral tu. Semenjak jadi viral isu Aliff Aziz & isteri dia Bella yang masih berpantang bersalin tersebar kami cuma baca je tak mengulas apa - apa.


Yelah.. Biarlah kita lambat mengulas tentang sesuatu isu asalkan kita tidak menulis fitnah even orang anggap kami ni blogger yang tak baik kan. Kami tak mau la terlibat menulis fitnah ni. Hari ni kami memang tak pi mana2.. Rasanya dah dekat 3 minggu kami tak keluaq kemana mana. Salah satu sebab anak kami kan kena chicken pox. tak mau la dok bawa pi tempat public satgi berjangkit pulak dengan anak orang lain. Dan sebenarnya kami tak keluaq sebab banyak kerja kat blog kami nak buat. Serius memang struggle sekarang ni cari duit nak menampung kos guaman untuk membolehkan kami membela diri kat mahkamah nanti. Kita tak boleh harap orang menyumbang je.. Kena ada usaha mencari jugak. Memang ramai menyumbang. Ada yang menderma seikhlas hati & ada yang membantu denga cara mengambil review & iklan di blog kami. Semua bantuan tak kira dengan cara apapun kami ucapkan ribuan terima kasih yer... Yang nak membantu boleh yer email kami lekatlekitgurl@yahoo.com atau PM kat di FB Suria Lekatlekit.

Ops... tu dia. Kalau tak konar baring cecah lutut memang tak sah. Tadi rasanya nak cerita pasal kontroversi penyanyi & pelakon kelahiran singapore si Aliff Aziz kan. Tetiba kisah dok struggle cari duit pulak yang keluar. Berbalik pada isu tersebut. Sebelum ni tersebar viral pasal Aliff aziz yang katanya pukul bini dalam pantang bila kantoi keluar ke pusat karaoke dengan seorang pelakon baru, adik kepada seorang pelakon terkenal juga.

Dari awal terfikir mungkin bukan dia pukul cuba tak sengaja mencederakan. yelah.. bila bergaduh ni kadang2 banyak berlaku perkara tidak sengaja tu. Hari ni tertengok melodi kat tv3, Bella isteri kepada Aliff Aziz bagi penjelasan semasa temubual yang di buat melalui panggilan telefon dengan seorang wartawan melodi. Katanya Aliff tidak memukul seperti yang di viral kat media sosial.. Cuma mereka bergelut berebut telefon yang maybe membuat Bella tercedera secara tak sengaja. Point dia kat sini tak ada adegan pukul memukul cuma mereka bergelut sesama sendiri.

Dari sumber lain yang cheq baca, Bella pun ada bagitau sepanjang depa berkahwin Aliff tidak pernah naik tangan pada dia. Jadi Aliff Bukan jenis kaki pukul bini. Dia pun tak merelakan tuduhan kaki pukul tu kepada suami dia. Malah bella mengakui Aliff seoarang bapa yang baik kepada anak mereka. Bagi dia apa yang berlaku adalah kerana di sebabkan orang ketiga dalam rumahtangga mereka.

Tapi bukan la cheq backing Aliff Aziz.. Satgi ada dok mai hentam cheq sampai lunyai pulak. Cuma cheq nak menyampaikan apa yang berlaku sebenarnya. Cheq tak membetulkan mana2 tindakkan yang salah di lakukan oleh mana2 pihak yer... Cheq pun bukan orang yang layak nak menjatuhkan hukum pada sesiapa. Tapi apa yang menjadi salah faham tak salah kita cuba betulkan.. Tu salah satu kerja khidmat masyarakat yang blogger boleh buat jugak kan? Bukan mengaibkan mana2 pihak cuma membetulkan fakta yang salah sahaja.

Moral of the story.. Apa yang berlaku pada mereka moga kita jadikan pengajaran. Masalah rumahtangga ni memang tak sesuai untuk di ceritakan pada umum tak kira salah tu dari pihak mana sekalipun. Kalau boleh di selesaikan secara tertutup, buat la secara privacy. Kerana itulah yang terbaik. Hati manusia ni boleh berubah.. hari ni dia marah tak mustahil esok dia kembali sayang. Jadi jangan kita menyesal dengan tindakkan kita yang mengikut emosi sudah.

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com