MATI DUA KALI CUMA KESILAPAN MANUSIA

12/28/2010 10:00:00 AM suria lekatlekit 0 Comments

Kepakaran manusia takkan mampu menandingi kepakaran pencipta  (Allah). Sesungguhnya takde manusia yang hidup & mati 2 kali cuma sering di kaitkan dengan bagai mati hidup semula bila manusia itu menerima musibah yang besar hingga dia terfikir takkan berpeluang lagi hidup waktu tu tapi dengan kuasa Allah maka dia masih di beri kesempatan untuk hidup.

Ok.. terbang dengan belon panas jauh sikit ke Brazil yer tentang seorang wanita tua yang di sahkan mati kemudian tiba - tiba hidup semula ketika dalam keranda kemudian mati selepas dua hari. Ini membuktikan manusia sering membuat kesilapan.. sebabnya maybe warga emas itu cuma koma then ada kesilapan teknikal kat mana - mana maybe dia di sahkan mati. Tup.. tup dah siap keranda bagai, bangun pula si tua ni then mati balik selepas 2 hari.

Tuhan takkan pernah membuat kesilapan.. Setiap manusia yang hidup sudah di tulis hari kematiannya. Bila tiba masanya takkan lewat atau cepat walau sesaat. Kita manusia walau bergelar pakar sekalipun ingatlah kepakaran kita tidak mampu menandingi Pencipta. Jangan angkuh dengan kelebihan yang di beri kerana apa juga yang kita miliki hari ini adalah pinjaman dari Nya.

Rujukan (Harian Metro) : Wanita tua mati kali kedua

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com