CARA PALING MUDAH KUMPUL DANA UNTUK PERGI BERCUTI

1/13/2016 09:10:00 AM suria lekatlekit 2 Comments

CARA PALING MUDAH KUMPUL DANA UNTUK PERGI BERCUTI. Minta Maaf yer.. Najib Tun Razak belum sediakan Bantuan Dana Cuti Cuti Malaysia (BDCCM) untuk rakyat malaysia. Kita masih cuma ada GST & BR1M.. Jangan berangan la korang nak dapat dana dari kerajaan Malaysia untuk pergi bercuti. Yang mana blogger boleh raih tajaan bercuti sambil bekerja dari mana2 agensi pelancongan kalau nak bercuti dengan di taja. Yang mana mampu boleh taja diri sendiri & menikmati percutian tanpa terpaksa buat live update.


Kalau la ada Dana untuk pergi bercuti best jugak ni.. Tapi mungkin negara tu dah memang semua rakyat dia takde yang miskin, daif la. Kalau macam Malaysia ni bersepah lagi gelandangan, orang miskin tak cukup makan pakai nak bagi dana pergi bercuti memang tak tunggu PRU memang ada yang kena tendang sampai ke segitiga bermuda la.

Tapi jangan risau walau kita tak boleh usulkan dana bercuti dalam budget negara seterusnya kita boleh mengadakan dana percutian tu sendiri. Tapi kena tau la caranya. Cara yang mungkin selama ni kita tak pernah tahu atau ambil kisah. Mungkin tahun ni kita nak merasa travel macam orang lain.. Elok la kita mulakan dari sekarang.

Nak tahu macam mana nak kumpul Dana untuk bercuti meh tengok kat sini >> Inilah Rahsia Paling Mudah Untuk Kumpul Dana Pergi Bercuti << Rugi tau korang tak baca. Ia salah satu cabang ilmu yang boleh di pratikkan jugak. Banyak manafaatnya artikel ni. Jangan tak clik.. Takut terlepas peluang ni mungkin korang menyesal di kemudian hari. hehehe

Moral of the story.. Dalam hidup perlu jugak bercuti tak kira la sekadar cuti depan halaman rumah jer. Bercuti ni tak semestinya ke tempat jauh.. cukup la tempat tu buat kita rasa boleh berehat dari segalanya masalah dunia & rutin harian buat sementara waktu. Itulah fungsi pergi bercuti. Bukan pergi bercuti tapi tetap stress & asyik kena fikir pasal kerja.

2 comments:

  1. Kalaulah kerajaan sediakan dana bercuti ni, akak nak juga cuba apply. Manalah tau dapatkan, cuti-cuti obersi akak anak beranak. Hahaha!

    Akak terpaksa click jugalah Suria sebab tak tahan nak tahu rahsianya ^_^

    ReplyDelete
  2. zaman ni, tahun ni, apende yg murah.
    memang kena saving la nak berjalan.

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com