TENTANG KREW KABIN AIR ASIA YANG ANDA MUNGKIN TAK TAHU

12/31/2015 08:01:00 PM suria lekatlekit 0 Comments

TENTANG KREW KABIN AIR ASIA YANG ANDA MUNGKIN TAK TAHU. Air Asia paling banyak promosi tiket penerbangan sepanjang tahun. Gila beb dia punya promosi.. boleh kering account kalau ikut nafsu serakah ni. Flight ke oversea pun tiket murah giler.. Tak pelik la kan.. dia punya tagline pun penerbangan tambang murah. Kalau mahal memang tak kena la dengan tagline dia ye dak??


Aku antara golongan yang hanya mampu naik flight Air Asia jer.. Almaklum la belum mencapai level kaya rasa setaraf Najib Tun Razak. Takpe la.. Tu pun aku cukup bersyukur dengan kehidupan aku sekarang. Hidup sebagai orang kebanyakkan ni sebenarnya banyak hikmah cuma kita perlu enjoy dengan hidup kita je baru kita dapat hikmah tersembunyi. Sekurang kurangnya hidup kita tak banyak amanah sangat macam orang kaya. Sebab kaya tu pun satu Ujian dari Allah.. Allah menguji bagaimana depa gunakan harta depa yang banyak tu. Samada ke jalan Allah atau ke jahanam.. Amanah mereka pada manusia lain jugak banyak. Sebab Allah kurniakan kekayaan melalui mereka adalah untuk berkongsi dengan orang yang memerlukan. Sebab dalam rezeki tu ada rezeki orang lain. Kalau depa tak jalankan tanggungjawab & amanah tu.. Banyak soalan kubur nanti kena jawab. Jadi bersyukur kita andai kita tak di lahirkan sebagai orang kaya. Taraf hidup setakat ni pun belum tentu lepas soalan kubur lagi.. Apatah lagi kalau harta berkepuk kepuk.

Berbalik pada cerita kapal terbang ni.. Walaupun Air Asia ni syarikat penerbangan tambang murah tapi service dia not bad sangat la. Kalau nak layan tahap sultan tu memang takde la.. tapi Alhamdulillah la.. Pengalaman dengan Air Asia sebelum ni bagi aku ok je. 

Apapun tahniah Air Asia.. Kalau ada jodoh kita bersua lagi. tahun 2015 nampaknya jodoh kita tak ada maybe 2016 nanti kita bersua.. Kalau ada rezeki. ye dak.

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com